Codzienny trening w domowym zaciszu

Codzienny trening w domowym zaciszu

Aby podjęta przez nas dieta była w pełni skuteczna, warto wzbogacić ją w kilka minut codziennego treningu. W tym wypadku nie ma sensu zakup kilkunastu bardzo drogich urządzeń. Większość ćwiczeń możemy wykonywać bez nich. Pamiętajmy jednak, aby przed każdym treningiem odpowiednio się porozciągać. Dzięki temu zapobiegniemy prostym kontuzjom. Pierwszym najłatwiejszym ćwiczeniem, do którego wystarczy nam zaledwie kawałek podłogi są brzuszki. Nie należy jednak w pierwszy dzień odchudzania robić ich kilkadziesiąt, gdyż jedynym efektem będzie ból mięśni kolejnego dnia. Powinniśmy zaczynać od dwóch czy trzech serii po około dwadzieścia powtórzeń. Kolejnym, również bardzo prostym ćwiczeniem są pompki. Dzięki nim możemy wyrzeźbić kilka różnych partii mięśni. Pompki możemy wykonywać z różnym rozstawem dłoni oraz ze stopami na podwyższeniu. Do naszej domowej siłowni warto również zakupić przynajmniej jedną hantle, pozwoli nam ona nawet na kilkanaście ćwiczeń. Ćwiczenia powinniśmy wykonywać regularnie każdego dnia lub co drugi dzień o tej samej porze. Pamiętajmy, aby powoli zwiększać ilość powtórzeń. Z czasem sami będziemy zdziwieni, jak bardzo wzrośnie nasza kondycja i wytrzymałość. Jednak aby wykonywać ćwiczenia regularnie, w domu potrzebujemy bardzo dobrej organizacji. Jednak wykonywanie ćwiczeń w grupie może sprawić nam większą satysfakcję oraz przyjemność.